8a reunió CNPI - 3% Participació enquesta
El 30/6/21 es va celebrar una altre reunió ordinària del Pla d’Igualtat, com altres vegades, cap persona amb càrrec directiu va considerar convenient participar-hi, per no haver, ni tant sols hi va haver l’ordre del dia a la convocatòria.
Les conclusions que n’ha extret la Consultora de les entrevistes personals coincideix punt per punt amb la informació que els vam facilitat al Focus Group els sindicats (veure l’article de la 5a reunió CNPI). El que per a les representants de la Consultoria MiT es un bon senyal conforme estem en contacte amb les persones treballadores, per a la part social és una coincidència massa sospitosa.
L’enquesta no aprovada per els sindicats es va llançar el 15/6/21, després d’una reunió d’urgència l’endemà entre sindicats i la responsable de Business Partner Persones Bus, sra. Nazaret Gonzalez, ens ofereix la possibilitat de contestar l’enquesta dintre de la jornada laboral, compensant amb còmput o extraordinari aquell personal que no li fos possible en base a una escala segons % de participació. Dies després entrem en un negociació via telèfon i WhatsApp on ens marca un impossible 40% fixe, deixant morir la negociació sense resposta.
Atrasos 2021 para el segundo pago de Junio.
Hoy 1 de Julio de 2021, después de varios meses, se ha llegado al acuerdo de donde aplicar el 0.9% de aumento de la masa salarial pactada en la Prorroga de Convenio 2015-2019 para este año 2021.
Siguiendo en la misma línea de subida lineales cómo hicimos con la prórroga del convenio, hemos conseguido aumentar la gratificación de vacaciones en 271.20 €. De esta forma para todos los niveles salariales de convenio (del 1 al 12) el 0.9% supone exactamente el mismo aumento.
CGT Denuncia falta de formación en T.B.
En CGT-TB consideramos que es básica la formación en cualquier ámbito de nuestra vida y más si cabe en nuestro trabajo, cuando somos las personas responsables de llevar a quienes utilizan el servicio que ofertamos con seguridad y confort.
Desde mediados de 2017 estamos viendo cómo se incorporan a la flota autobuses con nuevas tecnologías, diferentes puestos de conducción, etc. y la información que desde la Dirección se nos da para poderlos llevar con seguridad y confort es un folleto o las explicaciones basadas en la buena voluntad de quien nos la da, de apertura o cierre de puertas, poner marcha y poco más, como si un autobús fuera una licuadora. Especialmente complicada es la situación en los relevos en la calle, ya que ahí tenemos que sumar la presión que significa tener en el interior del bus a personas usuarias del servicio, cortar el tráfico o que quien termina su servicio quiera descansar.